معرفی جدید ترین متد اینستاگرام

در اینجا من (سارا حسینی) میخواهم بهترین سایت ها و روش های دیجیتال مارکتینگ ک کلی پول دوره آموزشی دادم رو رایگا ن در اختیارتون بذارم

معرفی جدید ترین متد اینستاگرام

در اینجا من (سارا حسینی) میخواهم بهترین سایت ها و روش های دیجیتال مارکتینگ ک کلی پول دوره آموزشی دادم رو رایگا ن در اختیارتون بذارم

4 روش افزایش فالوور اینستاگرام که کسی تا به حال به شما یاد نداده

آیا فعالیت شما در اینستاگرام فقط برای سرگرم شدن و گذراندن وقت است ؟ آیا به این فکر کرده‌اید که با 1/2 زمانی که در اینستتاگرام می‌گذرانید می‌توانید برای دیدن آموزش و فعالیت خود در اینستاگرام  و کسب درآمد صرف کنید و نتیجه‌ی شگرفی کسب کنید؟

یا فقط قصد دارید به تماشای موفقیت و رسیدن به اهداف دیگران بنشینید و زمان خود را از دست بدهید؟

شروع فعالیت در اینستاگرام  و کسب درآمد از آن برای هرکسی در هر شرایطی ممکن است فقط کافیست شما با ترفندهای خاص آن آشنا شوید.

4 راه برای شروع موفق دراینستاگرام


 

1. اولین راه برای شروع فعالیت شما انتخاب موضوع فعالیت و مسیری است که می‌خواهید در آن قدم بگذارید تا بتوانید افزایش فالوور در زمان مشخص شده را داشته باشید و بتوانید به درآمد دلخواه برسید.

موضوعی که به اندازه‌ای جذاب باشد که غیر از رضایت مخاطب شما ارزش به اشتراک گذاری هم داشته باشد.

برای داشتن موضوعی پرمخاطب و جذاب شما باید

 1. به روز باشید

 2. موضوعی متفاوت از بقیه انتخاب کنید

3. خلاق باشید

 4. براساس مخاطب مورد نظر و رده سنی موضوع خود را انتخاب کنید

2. دومین راه تولید محتوای جذاب در نظر مخاطب است

شما برای ایجاد محتوا باید سلایق مخاطب خود را شناسایی و باتوجه به مطالبی که می‌تواند برای آنها جذاب باشد محتوا سازی کنید.  در رابطه با محتوا سازی مقاله‌ی موجود در سایت اقتصاد آفرین می‌تواند به شما کمک کند.

3. بالا بردن فالوور در قدم های اولیه‌ی شروع مسیر


 

 

ممکن است در ابتدا پیدا کردن مخاطب برای شما آسان نباشد و حتی تا مدت زمان طولانی شما نتوانید مخاطبانی را که باید جذب کنید و زمان بالا رفتن پیج شما طولانی شود، که همین طولانی شدن جذب مخاطب می‌تواند سبب از بین رفتن انگیزه‌ی شما برای ادامه‌ی مسیر شود.

پس در جهت حل این مشکل شما می‌توانید برای شروع از سایت‌های افزایش فالوور،  خرید فالوور را انجام دهید که به شما کمک می‌کند سرعت پیشرفت پیجتان و رسیدن به درآمد دلخواه بیشتر شود و حتی امکان اعتماد افراد به پیج شما با توجه به بالا بودن تعداد فالوور افزایش پیدا ‌کند.

برای خرید فالوور شما می‌توانید از سایت‌های که با کمترین هزینه فالوور به قروش می‌رسانند،  کمک بگیرید. یکی از سایت‌هایی که، سایت های مطمئن برای خرید فالوور تضمین شده را به معرفی می‌کند سایت اقتصادآفرین است.

خرید فالوور اینستاگرام ممکن است در ابتدا برای شما هزینه داشته باشد اما این افزایش فالوور با خرید،  در زمانی کوتاه می‌تواند هم شما رابه درآمد برساند هم فالوور های شما بعد از آن بدون نیاز به خرید افزایش پیدا خواهند کرد.

4. داشتن جذابیت لازم برای به اشتراک گذاری پست و معرفی شما به بقیه


 

قطعا با انجام فعالیت خود با توجه به نکات مهم و ریز،  شما می‌توانید محتوایی باارزش تولید کنید محتوایی که باتوجه به جذابیتی که دارد با نگاه اول بی‌درنگ به اشتراک گذاشته شود.

این اشتراک گذاری باعث دیده شدن پست‌های دیگر پیج شما و حتی افزایش فالوور هم خواهد شد.

داشتن خلاقیت و حساس بودن به دیدگاه و سلیقه‌ی مخاطب هم می‌تواند شما را در تولید محتوا کمک کند. در رابطه با موضوع صحبت شده پیج اقصادآفرین می‌تواند تخصصی‌تر شما را کمک کند.

لحظه هاتون به نیکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد